Blog o social media

Blog zajmujący się tematem reklamy w social media

Publikacja artykułów sponsorowanych

Jednym z lepszych sposobów na zaznaczenie obecności firmy na rynku lokalnym bądź globalnym jest reklama w stronach tematycznych, które zbliżone są do zakresu działalności firmy bądź które w pełni się z tym zakresem pokrywają. Publikacja artykułów biznesowych możliwa jest zarówno na portalach typowo branżowych, jak i na różnego rodzaju blogach oraz portalach informacyjnych.
Najważniejszą kwestią jest tutaj pokrywanie się tematyki działalności danej firmy oraz treści, która stanowi wartość danego artykułu z tematyką, która podejmowana jest na danym portalu i publikacja artykułów sponsorowanych może mieć formę bezpośredniej reklamy, gdzie artykuł perfekcyjnie odnosi się do oferty danej firmy, bądź też może w pewnym zakresie zahaczać o reklamę natywną, tym modelu z kolei nie mamy do czynienia z bezpośrednią reklamowanych towarów czy usług.

Publikacja treści marketingowych w dużej liczbie przypadków pozwala na pozyskanie znacznie wyższej podmiany, zwłaszcza wtedy, gdy treść jest angażująca. Zdarza się, że zdarza się tak zwany złoty strzał, czyli celowe bądź również niezamierzone zbudowanie virala, który jest w stanie znacząco wypromować firmę w dość krótkim czasie. Tutaj promocja możliwa jest przede wszystkim dzięki aktywności użytkowników, którzy w pewien sposób poruszeni materiałem zdecydują się na jego dalszy kolportaż, czyli udostępnianie w internecie swoim znajomym i rodzinie. W części przypadków w artykuły, które skupione są głównie i bezpośrednio na reklamie danego produktu bądź producenta, nie staną się viralem.

Warto zobaczyć: Publikacja treści marketingowych.