Blog o social media

Blog zajmujący się tematem reklamy w social media

Jeśli chcesz schudnąć

Ogromna część naszego społeczeństwa cierpi na nadwagę i otyłość. Jest to już prawie że narodowa plaga i wszystko wskazuje na to, że jeszcze ciut i osiągniemy stan zachodnich społeczeństw, w których otyli stanowią ponad 70%. Istnieje wiele metodę na to, żeby skutecznie pozbyć się kilogramów, ale chyba wyłącznie bieganie na odchudzanie jest możliwe do zrealizowania w każdym miejscu i niskim kosztem. Bieganie to rodzaj treningu aerobowego, czyli takiego, podczas którego spalamy najwięcej tkanki tłuszczowej. Szybkość bicia serca i tętno zwiększa się, powiększeniu ulega wymiana gazowa w organizmie i człowiek zaczyna w okamgnieniu spalać tłuszcz.

Co prawda do odchudzania można wybierać również inne dyscypliny sportu, ale część z nich wymaga posiadania adekwatnego sprzętu czy także wyjazdów na siłownię. Przy bieganiu masz przy sobie wszystko, co ci jest potrzebne (sprawdź: czy bieganie pomaga schudnąć). Część ludzi zastanawia się, jak biegać żeby schudnąć. Wydaje im się, że im szybciej, tym całkiem dobrze. Nie jest to prawdą. Najlepsze efekty uzyskuje się wówczas, gdy nasze tętno utrzymane jest na dość wysokim, ale nie za wysokim poziomie. Jest to zatem tempo biegu między truchtem a sprintem. Jeśli zastanawiasz się, czy bieganie pomaga schudnąć, to odpowiedź ma możliwość być jedynie jedna: tak, ale należy robić to z głową. Najlepsze efekty dają częste treningi, co najmniej 4 razy w tygodniu i z całą pewnością bieg mniej więcej godziny (więcej – jak biegać żeby schudnąć). Tkanka tłuszczowa w zależności od tego, ile wydatkujemy energii i co ćwiczymy, zaczyna się spalać dopiero po okey. 15-30 minutach, tak więc żeby zdobyć spodziewane efekty odchudzania, nasz bieg musi być jak najdłuższy, ale jednocześnie nieforsujący.

Warto sprawdzić: jak biegać żeby schudnąć.